Jinge spelar poker med Uno-spel.

Det här svaret kommer här, eftersom man inte kan säga sanningen på Jinges blogg utan att få sina kommentarer borttagna. Svaret är till Jinges blogg om Johannes Wahlströms artikel i Ordfront. Jag ville få Jinges reaktion på att artikeln (som han ju gillade) var full av lögner från Wahlströms sida.

Jinge börjar såklart med att ta bort mina kommentarer. Ibland skickar han dessutom mer eller mindre ofärskämda mejl privat (det mejl han påstår i kommentarerna att han har skickat skickade han dock aldrig). Jinge ignorerar frågorna, låtsas som han inte förstår vad jag pratar om, implicerar att jag är en del av en nationalistisk pro-israelisk lobby-grupp, hävdar att Wahlström har rätt i sak fast han har fel i sak (hur går det till?) och avslutar med att implicera att jag har kognitiva problem. Till slut mejlar han mig privat, och säger att han inte tror att jag hade kognitiva problem (så trevligt) utan att han nog mer tror på att jag hade druckit.

Nå, det hela var väl ungeför vad jag hade väntat mig. Jinge är inte intresserad av sanning eller saklighet, han är bara intresserad av att spä på sina anti-israeliska fördomar, och bygga upp en påhittad konspiration som hela världen, utom han och en hög antisemiter, är en del av.